Resul yhteismarssi

to 26.5. - to 26.5.2022

Uotilanniementie 33, 74130 Iisalmi

Katso sijainti kartalta
Reserviläiset järjestävät yhteismarssin Reserviläisurheiluliiton RESUL Four Day March tapahtumaan helatorstaina 26.5.2022. Kyseessä on etämarssitapahtuma, jossa osallistujat voivat kerätä kilometrejä neljän päivän aikana ja marssi katsotaan suoritetuksi, kun yhteenlaskettu matka on vähintään 10 km.
Marssi aloitetaan Paloisvuoren liikunta-alueen parkkipaikalta (Uotilanniementie 33) kello 12. Kierrämme tämän jälkeen liitteenä olevan reitin järven ympäri (n. 9,4k m) ja lisäksi pikkulenkin itse Paloisvuorella jotta 10 km tulee täyteen. Marssin päätteeksi on tarjolla kahvit ja makkaranpaistoa kodalla.
Voit halutessasi tehdä tunnukset marssin nettisivuille ja liittyä Iisalmen Seudun Reserviläiset ry -tiimiin. Katso ohjeet alla olevasta linkistä.
Ilmoittaudu mukaan vaikka koko perheen voimin rentoon marssitapahtumaan, ilmoittautumiset mielellään sami.rytkonen@ponsse.com
Ilmoittautuminen ei sido mihinkään mutta helpottaa meitä varaamaan tarvittavan määrän kahvitarpeita ja makkaraa.
Tervetuloa marssimaan!